آشپزی

آشپزی

دسته بندی
مرتب سازی
  • درست کردن خورش گوشت خوشمزه با آبجو
    طرز تهیه خورشت گوشت خوشمزه با ماءالشعیر خورشت گوشت از غذاهای مورد علاقه هر ایرانی است. اما امروز می‌خواهیم یک خورشت بی‌نظیر با یک فوت کوزه‌گری عالی به شما عزیزان آموزش بدهیم و امیدواریم مورد پسند شما همراهان همیشگی جوجومگ قرار بگیرد.
    آشپزی 00/11/25
  • یک لیوان آبجو در کنار پیتزا
    طرز تهیه خمیر پیتزا با آبجو حتما شما هم با ما موافق هستید که ماءالشعیر و پیتزا انگار که برای هم ساخته شده باشند، یک زوج فوق العاده‌اند. اما آیا می‌دانستید که به تعداد آدم‌های روی زمین راه برای ترکیب کردن این دو خوشمزه وجود دارد؟ حالا از شوخی که بگذریم، تنها راه همراه کردن ماءالشعیر و پیتزا، نوشیدن یک لیوان آبجو در کنار پیتزا نیست. امروز می‌خواهیم یک روش جدید برای تهیه خمیر پیتزا با استفاده از ماءالشعیر آموزش دهیم که نتیجه آن خمیری با بافت بسیار نرم است که طعم و مزه پیتزا را بسیار عالی می‌کند. پس با ما همراه باشید.
    آشپزی 00/07/17
  • یک لیوان شیک بلک با تزئین خامه و دانه‌های قهوه
    طرز تهیه شیک بلک آیا تا به حال ماءالشعیر بلک جوجو را با قهوه نوش جان کرده‌اید؟ اگر آن را امتحان کرده باشید حتما با ما هم عقیده هستید که ترکیب آبجو بلک جوجو و قهوه، پیوندی آسمانی است و باید به آن بها داد. پس بیایید کمی بستنی و شکلات هم به آن اضافه کنیم و بهترین شیکی که بشر تاکنون درست کرده است را تهیه کنیم. با ما همراه باشید.
    آشپزی 00/07/11
  • مرغ پنیری
    مرغ پنیری با سس خامه‌ای بیکن ترکیب سیر و فلفل و نمک و ماءالشعیر برای طعم دار کردن مرغ بی نظیر است. آبجو طعمی به مرغ شما می‌دهد که نیاز به افزودنی‌های دیگر ندارد. در این مقاله طرز تهیه یک مرغ پنیری خامه‌ای خوشمزه را به شما آموزش می‌دهیم که برای سرو کردن در این روزهای گرم تابستان فوق‌العاده است. امیدواریم که مورد توجه شما همراهان همیشگی جوجومگ قرار بگیرد.
    آشپزی 00/05/21
  • یک ظرف مرغ سوخاری در کنار سس و یک لیوان ماء الشعیر
    طرز تهیه مرغ ترد و‌ سوخاری با سس قارچ در این مقاله می‌خواهیم دستور تهیه یک مرغ ترد و برشته، خوشمزه و آبدار با سس قارچ را به شما عزیزان آموزش دهیم. برای طعم‌دار کردن این مرغ از سیر تازه، ماءالشعیر و آرد استفاده می‌کنیم.
    آشپزی 00/04/15
  • یک ظرف پیاز سوخاری با سس کچاپ و نوشیدنی
    پیاز حلقه‌ای سوخاری پیاز حلقه‌ای سوخاری یا به قول خارجی‌ها onion rings، یکی از اون اسنک‌های خوشمزه و پرطرفداره که برای یک دورهمی کوچک توی یک بعدازظهر تابستونی خیلی می‌چسبه و درست کردنش هم خیلی آسون و سریعه. امروز قصد داریم طرز تهیه این اسنک رو به شما همراهان همیشگی جوجومگ آموزش بدیم. پس با ما همراه باشید.
    آشپزی 00/03/31