تعدادی هلو روی سینی روی میز چوبی

طرز تهیه موکتل هلو

امروز می‌خواهیم دوباره سری به دنیای رنگارنگ و جذاب موکتل‌ها بزنیم و یک موکتل خوشمزه و گوارا با طعم دل‌انگیز هلو را با هم درست کنیم که یک گزینه عالی و خاص برای پذیرایی در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها به حساب می‌آید. پس با ما همراه باشید.

یک لیوان کوکتل هلو در کنار استخر

مواد لازم:

ماءالشعیر هلو ۱ قوطی

هلو پوست گرفته شده ۱ عدد

لیمو ترش تازه 1 عدد

عسل ۱ قاشق (اختیاری)

سیروپ انار 2 قاشق

یخ به مقدار زیاد

طرز تهیه:

ابتدا هلو را خرد کرده و در مخلوط کن به صورت پوره در می‌آوریم. حال پوره هلو را داخل شیکر می‌ریزیم. سپس عسل و آب لیموی تازه و مقداری یخ را به آن می‌افزاییم. حال درب شیکر را بسته و آن را خوب تکان می‌دهیم تا مخلوطی یکدست بدست بیاید. حال لیوان سرو را پر از یخ کرده و مخلوط را با عبور از صافی روی یخ ها می‌ریزیم. اکنون ماء الشعیر هلو جوجو را به آن اضافه می‌کنیم. سپس سیروپ انار و بهارنارنج را به نوشیدنی می‌افزاییم که جلوه خاصی به آن می‌دهد. موکتل شما آماده است.

برای تهیه سیروپ انار، 2 فنجان آب انار و  2 فنجان شکر را با هم مخلوط کرده و روی حرارت ملایم به مدت 10-15 دقیقه بجوشانید و مرتب هم بزنید. سپس در ظرف مناسب در دار ریخته و پس از سرد شدن، 1 قاشق مرباخوری عرق بهارنارنج را به آن اضافه کنید.

نوش جان!

امیدواریم این رسپی مورد پسند شما واقع شده باشد و شما هم در منزل این موکتل هلوی جذاب را درست کنید و در کنار عزیزان خود از نوشیدن آن لذت ببرید.

برای سفارش ماءالشعیر جو با طعم هلو می‌توانید روی این فروشگاه جوجوشاپ کلیک کنید.

اگر این رسپی رو در منزل امتحان کردید، لطفا تجربه‌تون رو با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

مطالب دیگر
نظرات کاربران

شما هم می توانید در مورد این خبر نظر بدهید

افزودن نظر جدید